پیشنهاد سردبیر

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: ۵ درصد از تهرانی ها ۱۵ درصد از آب شرب تهران را مصرف می‌کنند که برای این مشترکان علاوه بر اخطار، محدودیت‌هایی در روز ایجاد می‌شود.

۱۵ درصد از آب شرب تهران توسط ۵ درصد شهروندان مصرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین سیدرسول باقری با اشاره به اینکه ۳۰ درصد تهرانی‌ها زیر الگو یا در حد الگو آب مصرف می‌کنند،گفت: این گروه ۱۸ درصد  از آب تهران را مصرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه  ۶۵ درصد از تعداد مشترکان از سطح الگو تا دو برابر آب مصرف می کنند، افزود: ۶۷ درصد از حجم آب مصرفی تهران توسط این گروه مصرف می‌شود.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران درباره مشترکان بدمصرف اظهار کرد: ۵ درصد از تهرانی‌ها به تنهای ۱۵ درصد از حجم آب شرب تهران را مصرف می‌کنند که برای این مشترکان علاوه بر اخطار، محدودیت‌هایی در روز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به تداوم سال‌های خشک در ۳ سال آبی گذشته و رکورد بی‌سابقه گرمای هوا،اظهار کرد: شرکت آبفای تهران توانست با کنترل فشار آب و بدون ایجاد محدودیت، آب مشترکان را در این وضعیت تامین کند.

این گزارش حاکی است الگوی مصرف آب در استان تهران ۱۲ هزار لیتر برای هر خانوار در ماه است. مشترکانی که دو برابر الگو، (یعنی بین ۱۲ هزار تا ۲۴ هزار لیتر) آب مصرف کنند، مشترک پرمصرف هستند و آن عده که بیش از دو برابر الگو، به عبارتی بیش از ۲۴ هزار لیتر در یک ماه.آب مصرف کنند در رده مشترکان بدمصرف قرار می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.